Bestellingen en Levering
We hebben de meeste gestelde vragen aan onze klantenservice over bezorgen en retourneren voor je verzameld in een handig overzicht. Alle veel gestelde vragen lees je hier. Nog geen antwoord op je vraag? Onze klantenservice helpt je graag verder.
- Gemiddelde levertijd
- Altijd razendsnelle verzending NL & BE
- Volg je bestelling
Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst kun je eenvoudig direct je zending volgen.
- Vragen over je bestelling? WE HELPEN JE
Heb je vragen over je bestelling? De kans is groot dat je het antwoord te vinden is op de veelgestelde vragen pagina, kijk daarom eerst even hier.
Toch een collega spreken?
Kom je er niet helemaal uit of kun je het niet goed vinden?
Bel ons Team Klantgeluk op 071-2034074, stuur een e-mail naar klantgeluk@ludiqx.nl of start een chat hier rechts onderin.
- Klachten of niet tevreden?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar support@ludiqx.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.