Help Center

Help Center

Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Antwoord: De gemiddelde levertijd bedraagt 1 á 2 dagen.  Onze producten worden met zorg verpakt en verzonden.

Je kunt de status van je bestelling controleren via de volgende link:

https://www.ludiqx.nl/pages/track-je-order

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op.


Vraag: Ik mis een aantal producten uit mijn bestelling, klopt dat?

Antwoord: Omdat we werken vanuit een tweetal magazijnen kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Na verzending ontvang je een mail met de track & trace gegevens en de inhoud van de zending. Wanneer er items ontbreken ontvang je deze doorgaans binnen een aantal dagen.

Vraag: Rekent LUDIQX verzendkosten?

Antwoord: De verzendkosten bedragen €6,95 bij bestellingen met ene bestelwaarde lager dan €50,- Hier boven is de verzending gratis.*

*Het komt voor dat er ter promotie een aantal artikelen GRATIS weg worden gegeven. Om eventuele dubbele verzendkosten te dekken rekenen wij hiervoor €6,95 verzendkosten.

Vraag: Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Antwoord: Ja - Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden. (ongebruikt en in originele staat)

Vraag: Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Antwoord: Wanneer je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Zodra wij geretourneerde artikelen hebben ontvangen & gecontroleerd zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.

>> Klik hier om een retourformulier te downloaden <<

Hier hebben we een speciale pagina voor gemaakt, hier vind je per model alle tips & tricks; klik hier!

Dit is een veel voorkomende vraag, in veel van de gevallen schuimt jouw JURA niet meer omdat de melkreiniging niet secuur genoeg is uitgevoerd.
Op de pagina onderhoud & reparatie vindt je per model alle reinigingsinstructies terug; Klik hier! om jouw model te selecteren.


Stuur een mailtje naar support@ludiqx.nl met de error code en omschrijf wat de situatie is dan gaan wij voor je aan de slag.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ludiqx.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.